Saturday, January 8, 2011

Yong Tau Foo

 

Sebelum..

Yong ...  "Aku perempuan malang yang bodoh dan gagal dalam hidup..."

Tau... "Aku budang lagi, mak dan kakak boleh jaga aku..."
Foo... "Tak  ada orang sayang aku..."

Selepas...
Yong... "Siapa cakap aku tak boleh berjaya? Selagi ada kemahuan... di situ ada jalan..."

Tau.. "Aku lelaki, aku yang perlu jaga mak dan kakak aku..."
Foo... "Bila kita sayang orang, orang akan sayang kita.."

 Perkenalkan :

Yong : Syarifah Noor Adibah Binti Syed Salahuddin
Tau : Taufik Bin Syed Salahuddin

Foo : Ah Fooo (Lawan Taufik)

Harga Buku :

RM 21.90 (Semenanjung)
RM 24.90 (Sabah & Sarawak)

1 comment:

  1. Salam...
    semalam baru makan yong taufu...
    boleh tahan la jugak,tapi sayurnya takde....
    tapi,taufu fa sedap juga..

    ReplyDelete

Pilihan Pembaca

Vote Jangan Tak Vote