Tuesday, December 28, 2010

Diari Mat Despatch


Peringatan:

Kepada sesiapa yang menjumpai buku ini, ini bukanlah buku laporan sains sekolah walaupun ia memang sepatutnya buku laporan sains. Tetapi ini adalah diari. Oleh kerana aku tidak mampu beli diari, aku beli sahaja buku laporan sains. jadi, apa yang aku mahu beritahu adalah, jangan baca diari ini dan jangan pulangkannya. Buang ataupun bakar kerana apabila membaca diari ini anda akan mengetahui rahsia aku dan aku akan malu.

Buku ini adalah kisah kehidupan sebenar yang menyentuh pelbagai aspek dari segi mutu kualiti penulisan bahasa Melayu Tinggi (BMT) dan bacaan yang mencuit hati sambil mengajak pembaca berfikir bersama satu watak yang hidup.
harga : RM9.90 (Semenanjung)
                      RM 10.90 (Sabah & Sarawak)

No comments:

Post a Comment

Pilihan Pembaca

Vote Jangan Tak Vote