Tuesday, October 19, 2010

Tuhan Masih Mencintaiku

 

Novel "Tuhan Masih Mencintaiku" adalah rentetan kisah daripada Novel " Menunggu Cinta Tuhan" karya emas oleh Kak Lily Haslina Nasir. Kak Lily Haslina Nasir yang popular dengan buku siri  Aku, dia & sama ada Aku, dia & coklat, Aku, dia & gossip, dan Aku dia & Glamour mampu menyentuh pembaca dengan Dua novel Islamik karya emas beliau.

Kedua-duanya "Menunggu Cinta Tuhan dan Tuhan Masih Mencintaiku" menekankan bahayanya ilmu hitam seperti sihir dan seumpamanya dalam kehidupan dan masyarakat kita. Jika dulunya watak Azridul Rasyid dalam novel "Menunggu Cinta Tuhan" lebih kepada kehidupan yang bebas, seorang penulis akhbar  yang melibatkan diri dengan ruang/columnis gossip artis serta hanya hiburan menghiasi hidupnya kita berubah apabila kemalangan yang menglibatnya bersama watak Nureen yang kematian akibat geseran tanah di rumah yang mereka bersama pada malam itu.

"Tuhan Masih Mencintaiku" menyaksikan perubahan Azridul Rasyid yang masih keras dengan pembantunya Khalida namun beliau terpaksa akur dengan nasihat khalida tambahan pula apabila balasan dari Allah S.W.T. terhadap perbuatannya yang lepas kini terpalit pada dirinya. Dari unit hiburan beliau melakukan hijrahnya ke unit perihatin.. Apakah menyebabkan perubahan Azridul Rasyid 360 darjah berlaku dengan dratisnya? Amatlah perlu pengemar novel mendapatkan novel ini sebagai salah satu bahan bacaan yang Manfaat..

NOVEL INI KELUARAN  : PTS LITERA HANYA BERHARGA RM21.90 (SEMENANJUNG) RM24.50 (SABAH/SARAWAK)

No comments:

Post a Comment

Pilihan Pembaca

Vote Jangan Tak Vote