Wednesday, December 29, 2010

Kirimkan Aku Malaikatmu


Nurul Syuhaida :
"Kehangatan rindu ini milikmu, Firdaus. Rindu yang tidak pernah luput dari sanubariku. Kerana rindu itu menjadikan aku lupa pada Hakim di sisiku. Lupa pada tanggungjawab yang telah diamanahkan padaku. Namun aku tidak mampu melupakan kesetian Hakim padaku."

Luqman Hakim :

"Aku tak mahu memaksa Nurul. Dia juga punya hati. Punya perasaan. Bukan boneka yang boleh diperlakukan begitu dan begini. Aku menjunjung tinggi erti kemanusian dan cinta. Kau harus mengerti cinta antara lelaki dan perempuan tidak seharusnya dibias 'keterpaksaan'. Itu kerja gila namanya."


Ahmad Firdaus :

"Mencintai awak satu perkara baru dalam hidup saya. Menyanyangi awak memberikan sejuta kebahagian. Lantas cinta ini mengajar saya erti hidup saling mempercayai Nurul, selagi nadi masih berdenyut, aura ini tetap milikmu."

Harga Buku :

RM 19.00   (Semenanjung)
RM 22.00 (Sabah & Sarawak)

No comments:

Post a Comment

Pilihan Pembaca

Vote Jangan Tak Vote